سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل لینک ممکن از چگونه باشد و به چه سایتی لینک دهیم

تبادل لینک ممکن از چگونه باشد و به چه سایتی لینک دهیم

تبادل لینک ممکن از چگونه باشد و به چه سایتی لینک دهیم

 

ممکن است تبادل تبادل لینک با سایت‌هایی که پیج رنک بالاتری دارند با پرداخت وجه به سایتی که رتبه بالاتری دارد انجام شود. معمولاً تعداد هرچه بیشتر لینکها در سایت‌های دیگر حتی اگر از نظر افزایش ترافیک انسانی موثر نباشد، باعث خواهد شد تعداد بیشتری از ربات‌های کاوشگر گوگل از لینک‌های متفاوت وارد یک سایت شوند و این باعث خواهد شد که اطلاعاتی که در سایت قرار می‌گیرد خیلی سریعتر از زمان معمول وارد موتور جستجوی گوگل شود و حتی این زمان به چند ساعت یا چند دقیقه کاهش یابد، به این معنی که تا مطلبی در سایت قرار داده می‌شود چند دقیقه بعد مطالب در گوگل قابل جستجو خواهد بود.


رای درک بهتر بک لینک نیاز به معرفی انوع لینک های موجود در سایت میباشد به طور کلی لینک ها در هر وب سایت به 2 دسته تقسیم میشوند: 1) لینک های Follow : این دسته از لینک ها بسیار مفید میباشند و همین لینک های منجر به ایجاد بک لینک میشوند. در این نوع لینک ها به اسپایدر دستور داده میشود که آدرس را دنبال کند. مورد استفاده ی این نوع لینک ها اشاره به صفجات داخلی در خود وب سایت مباشد و یا تبادل لینک. اگر سایتی با سایت دیگری تبادل لینک کند به طور معمول باید بدین گونه باشد که لینک های درج شده Follow باشد این فانون نمیباشد بلکه یک قرار داد نانوشته در تبادل لینک میباشد. 2) لینک های Nofollow : در مقابل لینک های Follow این دسته از لینک ها قرار دارند. بدست اوردن بک لینک از این نوع لینک ها غیرممکن میباشد زیرا دستور صادر شده از طرف این نوع لینک ها به موتورهای جستوجو به صورت زیر میباشد که نباید ادرس ذکر شده را دنبال کرد و این ادرس فقط برای ذکر منبع و موارد این چنینی میباشد. لینک های Nofollow بهترین روش لینک دادن به صفحات خارجی میباشد چون از سایت شما بازدیدی به سایت دیگر فرستاده نمیشود. توصیه تیم رنک بازار برای لینک های خارجی این میباشد. آخرین نکته ای که در بک لینک باید به آن اشاره کرد درصد خوب بودن بک لینک میباشد. هر بک لینکی نمیتواند مفید باشد بلکه باید بک لینک باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا به عنوان یک بک لینک خوب شناخته شود.


همونطوری که در گذشته تبادل لینک کارا بود، امروزه با تغییراتی که در الگوریتم گوگل ایجاد شده، تبادل لینک اگه اصولی و درست نباشه میتونه رتبه سایت را کاهش بده! شما فقط میتونید با تعداد محدودی سایت که هم موضوع و مرتبط با شما هستند تبادل لینک کنید. تبادل لینک سه طرفه هم اگه تعدادش زیاد نباشه موردی نداره. چون در غیر اونصورت هم تعداد بک لینک بالا میره و خوب تو الگوریتم جدید گوگل امتیاز منفی محسوب میشه.